![Image](https://ufa88cambodia.com/wp-content/uploads/2022/03/PNG0134444112.jpg.png.jpeg)
ភាពពេញនិយមនៃការភ្នាល់កីឡាអេឡិតត្រូនិចបានកើនឡើងស្របពេលជាមួយនឹងប្រជាប្រិយភាពនៃការភ្នាល់កីឡាតាមអនឡាញកំពុងតែមានការពេញនិយមយ៉ាងខ្លាំងនាពេលបច្ចប្បន្ន។ ការភ្នាល់ Esports ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងមានតម្លៃប្រហែល 13 ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំ 2020 នេះបើយោងតាមអ្នកវិភាគ ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាវិស័យដែលរីកចម្រើនលឿនបំផុតនៅក្នុងទីផ្សារភ្នាល់កីឡា។ ឧស្សាហកម្មទាំងពីរកំពុងស្វែងរកការពង្រីកការផ្សព្វផ្សាយរបស់ពួកគេទៅក្នុងបណ្ដាប្រទេសជាច្រើននៅលើពិភពលោក។
កីឡាអេឡិតត្រូនិចបានក្លាយជា ការភ្នាល់ដ៏ពេញនិយម មួយនៅលើពិភពលោក ដោយសារតែការរីកចំរើន នូវបច្ចែកវិទ្យានាពេលបច្ចុប្បន្ន ការលេងភ្នាល់កីឡា មិនមានការពិបាកដូចពីមុនទៀតទេ ដោយលោកអ្នកគ្រាន់ តែលេងតាមរយៈទូរស័ព្វដៃ របស់លោកអ្នកនៅផ្ទះក៏បាន ។ យើងសូមណែនាំឱ្យចាប់ផ្តើមជាមួយ កាស៊ីណូអនឡាញ ដែលល្បីបំផុតប្រចាំឆ្នាំ 2022 នេះបានគឺ គេហទំព័រ UFA88 CAMBODIA។
គេហទំព័រ UFA88 CAMBODIA ដែលជាកាស៊ីណូអនឡាញ ដែលមានដែលល្បីល្បាញ និងពេញនិយមជាងគេបំផុតនៅអាស៊ី ហើយក៏ជាគេហទំព័រកាស៊ីណូអនឡាញ ដែលបានបើកបំរើសេវ៉ាកម្ម ល្បែងភា្នល់តាមអិនធឺណិត អស់រយៈពេលជាង១០ឆ្នាំមកហើយ ។ ម្យ៉ាងវិញទៀតពួកយើងក៏មាន បើកបំរើសេវ៉ាកម្មភ្នាល់ជាច្រើនទៀតដូចជា ៖ មាន់ជល់អនឡាញ ប្រដាល់ថៃ ស្លតអនឡាញ បាញ់ត្រី ភ្នាល់កីឡា និងប្រភេទល្បែងកាស៊ីណូអនឡាញ ល្បីៗគ្រប់ប្រភេទ។
សូមពិនិត្យមើលទីផ្សាកីឡាអេឡិតត្រូនិចដែលបានណែនាំរបស់យើងនៅថ្ងៃនេះសម្រាប់បទពិសោធន៍ដ៏សាមញ្ញ និងងាយស្រួលដែលបើកបម្រើសេវ៉ាកម្ម 24/7 ជម្រើសដ៏ល្អនៃការភ្នាល់កីឡាគឺ ហាងឆេងខ្ពស់ជាងគេ។ ដូច្នេះថ្ងៃនេះយើង សូមណែនាំអ្នកអោយស្គាល់ខ្លះៗ អំពីប្រវត្តិនៃកីឡាអេឡិតត្រូនិច ដែលកំពុងតែល្បី នៅក្នុងបណ្ដាញសង្គម នាពេលបច្ចប្បន្ននេះ ។
ដើមកំណើតនៃកីឡា esports ទំនើបអាចត្រូវបានតាមដានត្រលប់ទៅព្រឹត្តិការណ៍វីដេអូហ្គេម arcade ប្រឈមមុខនឹងការប្រកួតប្រជែង។ The All Japan TV Game Championships ដែលជាការប្រកួតវីដេអូហ្គេមទូទាំងប្រទេសដែលរៀបចំដោយ Sega ក្នុងឆ្នាំ 1974 គឺជាអ្នកកាន់តំណែងមុនរបស់ esports។ Sega បានរៀបចំការប្រកួតដើម្បីលើកទឹកចិត្តដល់ការលេងវីដេអូហ្គេម និងការលក់នៅក្នុងប្រទេស។ ការប្រកួតក្នុងស្រុកត្រូវបានរៀបចំឡើងក្នុង 300 កន្លែងនៅទូទាំងប្រទេសជប៉ុន។
ការប្រកួតជម្រុះចុងក្រោយត្រូវបានធ្វើឡើងនៅក្នុងសណ្ឋាគារប៉ាស៊ីហ្វិករបស់ទីក្រុងតូក្យូ ដែលជាកន្លែងដែលមានបេក្ខជនចុងក្រោយចំនួន 16 នាក់មកពីទូទាំងប្រទេសបានប្រកួតប្រជែងគ្នា។ យោងតាមក្រុមហ៊ុន Sega ការប្រកួតប្រជែងនេះ “បង្ហាញឱ្យឃើញថាជាព្រឹត្តិការណ៍ដ៏ធំបំផុតមិនធ្លាប់មាន” នៅក្នុងអាជីវកម្មហ្គេម arcade ដោយមានសមាជិកមកពីកាសែតជប៉ុនសំខាន់ៗ និងក្រុមហ៊ុនឧស្សាហកម្មកម្សាន្តចូលរួម។ ទីតាំង-អតិថិជន និងបង្កើតបរិយាកាសប្រកួតប្រជែងនៅលើហ្គេមកម្សាន្តតាមទូរទស្សន៍។
កីឡាអេឡិតត្រូនិច